March 26, 2011

byk kerja tapi x dak mood....mcm mn 2 :(

salam 2 all of u...
untuk pengetahuan semua esaimen saya memang menimbun2 banyak...tetapi apakan daya,mood saya sentiasa hilang...what happen 2 me????


saya perlukan mood sy yg awal sem 2....mcm2 dh sy wat untuk encourage mood saya but what can i do bila mood tetap x datang gak...


actually ley ja saya wat kerja bila x dak mood but hasilnya x sama mcm msa ada mood...huhuhu
i need better score so i need my mood in doing my esaimen...so today....dgn ditemani ASMAUL'HUSNA saya bercadang untuk menonton wayang as saya rasa mgkn mood saya ilang sbb sy kekurangan entertaiment...


i need some fun gak lorrr....


so hanging out 2day is mcm nk cri mood yang ilang...
so 2 all of u...
wish me luck
berjumpa lgi untuk post yg akn dtg...hehehehehe
daaaaa~~sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment