June 1, 2011

menyampah dengan manusia yang suka ganggu hak asasi orang!

hye u ollz....opps salam u ollz...
today sy nk share psal stu makluk ni...makhluk ni manusia oke?
dont get me wrong.

ada stu hr 2 dia wat status duk ktuk2 aku sbb aku x app dia...xp yg aku plik aku x app pon dia xp mcm mn status dia ley msuk news feed aku?ini yg aku x taw ni...pelik btul fb la ni...pas2 dgn jyanya dia pon mem pm sy n mnx sy approvekn dia.sy ckp la ats dsar apa sy kn app dia
p/s :bkn sbb nk kerek oke xp dia ni pnah nk flirt ngn mr syg...jdi klu u ollz jdi sy pon u ollz x kn nk app kn?biol la klu app gak...mmg cri nahas la...

pas2 dia wat status kta sy ni wat style la...msalhnya sy x yah wat style sbb mmg sy dh style pon....ahahahah...perasan seh!

pas2 dia kt sy bajet hot...msalhnya mmg sy tgh hot dgn dia.x yah nk bajet2 dh....ahahahhahaha

pas2 dia kta...igt aku kelapaq sgt dgn pkwe ang!hello bitchy!klu ang x terign yg ang duk htq msg menggatai kt dia 2 apa kejadahnya.opps tercarot lak...dunt try this at home yar...pas2 dgn jyanya pnah menggatai...pliz la weh....byk g mamat2 single.klu ang x ley jmpa meh aku nk rekomen....

haishhh ska mnggngu hak asasi org sungguh....

p/s: 2 u....yes u bitch!memandangkan aku dh block ang n ang pon slalu stalk blog aku kn?jdi aku pon tulis post ni khas utk ang...bkn slalu aku tulih ni....kt ang 'special' skit sbb ang gatai mcm kucen ng mengawan...kucen nk mengawan pon taw nk kawal nafsu dr ang 2....ahahhahaha

papai~~

No comments:

Post a Comment