November 18, 2010

Salam Aidil Adha

salam 2 all of u...
bersyukur ke hadrat Ilahi sbb sy msih berpeluang meraikn hari raya aidil adha pd thn ni...

1st of all sy nk wish selamat hari raya aidil adha to
~my parents :en abdul rahman n pn anita~

tq 4 semua pengorbanan abah n mama...
chik hargai setiap dari ap yang mama n abah bagi kt chik
both of u are the great parents...
both of u the best ever gifts in my life
the 1st gifts that always make me the better one...

~my sis n family~

maybe ang x nmpk betapa besar nya peranan ang dlm fmily
but tq 4 all pengorbanan ang pda fmily n aku
really appreciate that
n tq sbb bg such of great nephews 2 me...
my only sister i've ever had and Alhamdulillah Allah gives me the perfect one...

~my brother~

tq sgt2 sbb slalu support aku wpun ang ska ktuk aku...
u'r the only brother i've had and Alhamdulillah Allah gve me the best brother ever...
being named as younger brother but u act as elder borther
it's really meaningful for me...

~mr syg~

tq sgt2 sbb sdi dtg umah sy wpun hjan
u filled ur promise...
tq sgt2 sbb sdi berkorban ap shja utk sy
sy syg awk....
n last but not least tq sbb trma sy seadanya
u r the most precious gifts i've ever had dear...

~my bff...gmah n ghah~

tq sbb sdi mndengar celoteh aku
tq sbb byk berkorban utk aku
dan tq sbb jdi kwn yg baik utk aku
word doesnt enough 2 describe how much i glad 2 know both of u...

~my pokcik kayo~

tq sbb sdi bergurau dan mndgr luahan hati sy
sy bersyukur sbb ad kwn a.k.a pokcik mcm pokcik nie...
u always make my day light when it seem 2 dark...

~to those yg mgkn sy trlpas pndg~

tq 4 everything
becoz all of u i become better day by day


sekian dr sy~~

No comments:

Post a Comment