December 17, 2010

i am not good enough but i am better than u!

so upset!
sy sgt2 upset dgn mnusia yg x knang bdi
in this life klu x ley knang budi mknanya,KAU LEY PEGI MAMPUS!!!
sbb mnusia hdup brdsrkn bdi
klu x ley kng budi so how bad are u

becoz of one joke
ad sorg mnusia ni tba2 sentap!
ok fine!
klu dia nk ktuk sy bole je kn
xp bla kna kt dia thu plak dia 2 ad perasaan
wah2
ad perasaan ke ang 2?

honestly la,klu ang nk upset sbb post aku ni...mmpus ang la!
aku dah x ksah psal perasaan org yg x pnah nk pkiq psal perasaan aku
ang asyik nk aku pkiq psal ang n perasaan ang
sdgkn perasaan aku?
ang wat mcm sampah
hrga dri aku ang wat mcm taik!
mnusia jnis ap ang ni

aku diam bkn brmksud aku mengalah
sbliknya aku bktikn yg aku mmpu mngawal marah aku dr ang
aku biaq ang berkwn dgn syaitan so ang ley kuarkn kta2 kesat kt aku
go on!
aku suka pahala free

MY LIFE BECOME MISERABLE BECAUSE OF YOU!

~sekian dr yg lepas geram~

No comments:

Post a Comment