January 27, 2011

itukah maksud FRIENDSHIP di mata awak?

F = faithful
R= relieved
I= important
E= encourage
N= noble
D= delightful
S= supportive
H= honest
I= intelligent
P= powerful

based on the explanation above about friendship,this is the friendship context on pemahaman saya...

tetapi saya tak tahulah maksud friendship dekat mata salah seorang kawan saya ni...

saya pernah la berkenalan dengan seorang kawan saya ni.dia ni jenis hanya cari orang masa susah ja. dan bila senang dia wat tak kenal pon dengan orang yang pernah tolong dia dulu nie.

dipendekkan cerita manusia jenis ni hanya berkawan untuk menggunakan orang. sedih...mmg saya sedih bila saya dapat tahu pasal hakikat ini tetapi alhamdulillah saya bersyukur sebab saya kenal perangai orang macam ni awal la jugak walaupun hampir dah lama saya dipergunakan dan diperbodohkan....

THANK YOU LA SESANGAT SEBAB JADI KAWAN YANG GUNAKAN SAYA...

hope one day apa yang awak buat dekat saya awak akan kena balik...i wait for that moment.
:'(

No comments:

Post a Comment