October 27, 2012

Penyakit Orang Kita

Salam 2 all of u...

dah lama rasanya tak update blog terchenta ni...
how are u?(feeling2 artis jap)...hahahah

today saya nak share satu story yg agk sensitif tapi it really happened in our life.

satu penyakit orang melayu zaman sekarang yang paling menonjol adalah penyakit bomohkan orang..that's the truth...

nak dijadikan cerita hari 2 masa berubat, orang yang berubat 2 scan badan satu family sy including me...masa scan 2 saya difahamkan badan saya n mama ada "benda"

i think that doesn't need 2 elaborate more la benda apa...paham2 la yee...

menurut orang yang berubat ni, benda yang ada dekat badan mama agak teruk. sebab orang yang bomohkan mama ni mmg buat nak bagi mama teeettt...paham2 lagi ye..saya x nak sebut. nauzubillah la benda mcm 2 jdi...

orang yang sihirkan mama 2 buat bagi mama slalu sakit n after a long time bru mama get the answer kenapa mama selalu sakit. Alhamdulillah...after berubat 2 nampak mama semakin sihat dan bertenaga.

lepas 2 saya tanya orang yang berubat 2 benda apa pulak yang ada dekat saya. pastu orang  cakap benda yang dekat badan saya adalah benda yang ORANG BARU NAK MULA BUAT. means that orang yang sihirkan saya ni baru nak bomohkan saya. dan saya tanya kenapa orang 2 nak bomohkan saya dan saya mendapat jawapan di mana org yg berubat ni cakap "BILA KITA MALAS TAK ADA ORANG PANDANG". bila saya mintak hint siapa punya angkara, i got a few hints n a few suspects..tapi dalam Islam mana la boleh kita syak wasangka dengan saudara seagama kita.

after berubat session 2 i'm feel much better Alhamdulillah. dan lepas 2 saya berdoa mintak Allah tunjukkan siapa yang bomohkan saya. bukan apa bagus juga saya taw supaya saya boleh kawal pergaulan dengan manusia duri dalam daging ni.

lepas 2 orang yang bomohkan saya ni menonjolkan sifat takut n gusar (skema lak aku) dia. secara tak langsung saya pun taw dia la org yang berhati busuk ni.

to manusia yang suka membomohkan orang ni saya ada pesanan penaja untuk awak...

-stop this ridiculous things la...nak mati dalam keadaan mensyirikkan Allah ke?
- if ada benda tak puas hati cakap face to face la rather tikam saya dari belakang
-kali ni awak bomohkan saya tapi jangan lupa hukum dunia mungkin satu hari awak atau keluarga awak akan dibomohkan pula
- kembali ke pangkal jalan sebelum terlambat. mati ni tak kenal usia.
-SAYA TAHU AWAK DAH BOMOHKAN SAYA SO, WATCH OUT! I'LL KEEP MY EYES ON U.
- jgn lawan kuasa Allah...dan please stop berdamping dengan jin.mungkin awk tak taw sekali awk dah mintak tolong dengan bomoh sebenarnya awak dah mintak tolong dengan jin n secara tak langsung awak dah berdamping dengan jin.
-kasih sayang, cinta, rasa dihormati n lain2 sifat mahmudah yang membuatkan kita disenangi adalah datangnya dari Allah. kalau ditakdirkan yg 2 bukan milik kita teruskan berdoa jgn duk p jmpa bomoh...bukan bomoh yang ciptakan awak.
-satu g kalau nak dipandang n disayangi USAHA n DOA.bkn guna bomoh.

p/s :maafkan saya kalau awak sakit hati baca post saya ni tapi sebelum awak nak rasa sakit hati 2 bayangkan kesakitan yang awak dah buat dengan mensihirkan saya. ingatlah satu kesakitan yang awak buat dekat orang awak akan dapat kesakitan yang lagi banyak dari apa yang awak buat.

renung-renungkan dan selamat berubah wahai mangkuk hayun!

sekian wassalam.

1 comment:

  1. salam dear,
    nak tnya.. sy pun mcm ada tnda2 dibuat org.. tp masih tak percaya, ada pakcik ni kata kwn sy sndiri, perasaan hasad dengki.. tp sy masih was2 dgn pakcik tu, nak tnya kalau ada contact tmpt berubat.. kalau ada wechat add yaa, id: attz22

    ReplyDelete