January 13, 2013

Sedih :'(

salam 2 dear readers...

just nak inform yang today mr love akan balik ke sabah sebab cuti mr love dh habis dh.
so, in order nak hantar dia walaupun tak sampai airport, jdi saya pun naik bus sekali dengan dia. masa beli tiket 2 saya dimaklumkan yang bus yang akan turun ke kl sama dengan yg akan turun dekat shah alam. so, sy n mr love pun naik la bus 2.

so, sy n mr love tak banyak borak sebab 2-2 sedih yang amat2 kan. maklumla almost a month kan dduk melayari khidupan as husband and wife, now mr love dh kna blik sna. so masa smpai r n r gua tempurung, sy n mr love trun pg tndas. tba2 masa kuar tndas 2 mr love cakap diaorg nak tukar bus.masa 2 dh cuak dh. masa smpai dekat bus sy tnya drebar 2. dia mintak penumpang yg nak trun ke kl naik bus depan n shah alam stay bus td. masa 2 without words airmata saya turun macam air paip yang bocor. non-stop. mr love hug saya pun dh x rsa apa dah.

then saya naik atas bus amik air n keropok utk mr love. sy rtun blik n bg dekat mr love. masa 2 mr love cakap "jgn la nangis syg," n msa 2 airmata dia pun dh bergenang sebenarnya.tba2 bus mr love pun ttup pintu. mcm cerita hndustan...tak sempat nak say any words mr love kna naik bus sbb bus nak jalan dah. saya pun naik bus blik. msa 2 bru perasan sweater mr love ad dgn sy. sy peluk sweater 2 smbil menangis x berhenti.imagine dr gua tempurung smpi kuar highway shah alam saya menangis tanpa henti. tisu dh bsah lencun dh.

ramai yang tanya saya kenapa saya tak ikut mr love balik sabah?

jawapannya

1) mr love tak buat pengesahan perkahwinan kami lagi
2) kalau saya ikut pun saya nak stay mana?sbb mr love tak cari rumah sewa lagi
3) mr love nak cuba mintak tukar posting ke semenanjung
4 ) insyaAllah bulan mac ni saya akan sambung wat master dekat shah alam

so, dear readers, soed it explain why saya tak ikut dia ke sabah lagi?
hope so...

sapa yg nak dduk berjauhan dari suami macam ni?
tak dak sapa mau. tapi kami berdua tiada pilihan. doakan yang terbaik buat kami ye.

buat pasangan yang dduk dekat 2 hargailah pasangan anda. macam saya n mr love both of us have love but we don't have enough time to spare together yet. but utk pasangan lain i believe all of u dgn pasangan have the love and time. so use it wisely...

to MR LOVE :-

jaga diri, i love u till the end of my life....:'( 

No comments:

Post a Comment