May 23, 2011

kenapa awak mesti wujud dalam hidup saya?

why awak dtg dalam hidup saya?
why awak suka sakitkan hati saya?

saya cuba jadi kawan yang paling baik dan saya cuba puaskan hati awak!
ni bukan kali pertama
banyak kali dah awak lukakan hati saya
but i think dis time awak dah too much

dah banyak kali saya maafkan apa yang awak buat dekat saya
saya cuba lupakan atas dasar kasih kepada teman tapi sayangnya awak memang tak tahu menghargai orang.

sedih!
kenapa saya mesti jumpa orang yang macam awak
awak tak pernah perlukan kawan dalam hidup awak,awak hanya perlukan orang untuk dipergunakan
awk sentiasa mahukan saya fikirkan pasal awk sedangkan segalanya mengenai saya bukanlah yang pernah awak fikirkan.
kenapa awak mesti wujud dalam hidup saya?

maybe this is the right time utk sy wish dekat awak,
GOODBYE FRIEND...


saya tak perlukan kawan yang suka take things for granted.saya hanya perlukan kawan yang tahu apa maksud persahabatan.tapi sayangnya awak memang tak layak untuk kasih sayang saya pada awak!

No comments:

Post a Comment